Wednesday, October 11, 2006

Zapatero olvida a los madrileños

José Bono no defrauda nunca. Si busca un político espectáculo, lo ha encontrado. Es su hombre. El culebrón de la alcaldía de Madrid todavía puede sorprender como en los retruécanos de los seriales de sobremesa.
¡Más margaritas, más margaritas! Faltan pétalos para continuar el guión del si/no/si/no.
¿Será el no a Madrid la venganza de Bono tras perder en la lucha por el liderazgo del PSOE y caerse del gobierno?
José Luis Rodríguez Zapatero busca candidato a la alcaldía sin reparar en los madrileños, atónitos ante el reggatón de un presidente a la procura de cartel electoral sin ofrecer ideas ni programa.
Pedro Zerolo manda en la encuesta de elmundo.es. En las del PSOE ganaba Bono.
El ex ministro de Defensa repetía hace poco que no tenía nada que ver con Madrid.
Trinidad Jiménez, tampoco. Pero Zapatero pagó -¿o castigó?- su apoyo en la ascensión al poder con unos años en la política madrileña. ¿Por qué tanta prisa en llevarla de lo local a lo internacional cuando todavía no había candidato?
La Federación Socialista Madrileña no existe y los caracoleos del presidente del gobierno la maltratan como otro tamayazo. Los líderes del PSOE seguían el culebrón Bono por la prensa. José Blanco, descolocado, todavía apuntaba esta mañana al ex ministro como mejor opción socialista.
El alcalde Alberto Ruiz Gallardón reprocha al PSOE (audio) la busca de candidato sin programa.
Quizá deberían escucharlo.
O hacer un canje. Bono es un buen candidato para la derecha (y además seguiría la pelea con Esperanza Aguirre). Gallardón parece cada día más fuera de este PP.
Pero Zapatero se ha aficionado al modelo de dedazo de su predecesor Aznar ¡en sólo dos años y medio de mandato!
¿Alguien se acuerda de las primarias como las que ganó ZP?
¿Y de los ciudadanos?

Algunos veían así la operación Gallarbono:

5 comments:

  1. O que en principio ía ser unha listaxe obxectiva para optar a unhas oposicións limpas á CRTVG, acabou sendo unha discriminación absoluta para os traballadores que dende as provincias galegas levan anos facendo novas exclusivamente para a CRTVG.
    A puntuación que reciben estos traballadores polos anos dedicados á compañía é a metade que a que recibe un traballador que realiza o seu traballo dende San Marcos.

    Cremos que estamos a recibir un tratamento inxusto despois de levar anos sendo imaxe dunha empresa pública como é a Galega e traballando de feito esclusivo para os seus informativos.

    Agora queren que aceptemos un tratamento discriminatorio que nos deixa fóra de calquera proceso de selección xusto dentro da compañía.

    Trátase dunha situación anómala herdada do goberno anterior que decidiu no seu momento que as delegacións dependesen ilegalmente de productoras externas realizando en exclusiva o traballo para a CRTVG.
    Esa situación levou á nova dirección da compañía a non recoñecer os nosos dereitos como traballadores da CRTVG e é o que reclamamos nestes momentos.

    Din que non somos unha Delegación, pero o certo é que traballamos como tal. Din que non merecemos o mesmo tratamento que un traballador de San Marcos, pero o certo é que temos as mesmas obrigas, traballamos en xornada partida e temos uns salarios ridículos con respecto ós que teñen en San Marcos por facer o mesmo tipo de traballo.

    Ante esta situación, os 18 traballadores que formamos a Delegación da CRTVG en Lugo decidimos acudir á xustiza e demandar legalmente unha situación que non comprendemos e que consideramos absolutamente inxusta.

    Só pedimos que se nos respete como traballadores que levamos anos traballando para a CRTVG, representándoa na provincia de Lugo e facendo o mesmo traballo que as persoas que o realizan dende a central.

    Queremos que quede claro que a nosa intención non é prexudicar ós nosos compañeiros e en moitos casos amigos de San Marcos, todo o contrario, só pedimos solidariedade xa que o noso traballo, idéntico ó seu, está a ser infravalorado nestes momentos.
    Non queremos reivindicar dereitos que non nos corresponden.

    Entre tódalas Delegacións da CRTVG facemos o 80% da información da Galega.

    Agora queren que nos botemos atrás coas demandas, e ameazan con tomar outro tipo de medidas de presión, pero, a cambio, non queren solucionar a situación con nós.

    Por iso pedimos o apoio dos medios de comunicación para que se coñeza esta situación insostible que levamos aguantando moitos anos, pero que estalou nestes momentos non polo cambio de goberno, senón pola discriminación laboral á que nos somete a CRTVG ó non considerarnos traballadores cos mesmos dereitos que o persoal de San Marcos.

    Somos conscientes de que a nosa denuncia pode ser malinterpretada, pero queremos salientar que a nosa intención so é defender os nosos dereitos como traballadores en exclusiva para un medio público que agora se desentende de nós".

    ReplyDelete
  2. Una Feria. Eso es en lo que se ha convertido esto: en una Feria con rifa. Lo digo con pena, con pudor, con enfado. Mal lo de Trini, mal lo de Bono, mal lo de ZP. No se puede tolerar esta forma de hacer las cosas en política. La única cuestión interesante es analizarlo todo desde el punto de vista de la comunicación política. Por lo menos algo podremos sacar en claro: lo que no se debe hacer nunca. Un caso para no recordar.

    ReplyDelete
  3. Lo de las primarias, al igual que las listas abiertas o la reforma electoral, es una batalla perdida. Por mucho que los ciudadanos nos empeñemos, ningún partido hace suyas estas demandas. En algo tenían que coincidir izquierda y derecha en este país...

    ReplyDelete
  4. Y encima nos han fastidiado a los del TMEO, que teníamos preparado esto: http://img76.imageshack.us/img76/9404/cartelalcaldekw2.gif

    ReplyDelete